Fietsen door Brabant

Proclaimer

Actuele en correcte informatie

De VBG is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website en doet er alles aan deze actueel en juist te houden.

Ondanks dit streven kan het voorkomen dat de informatie bij het samenstellen of na verloop van tijd incorrect en/of incompleet is. U kunt dan ook géén rechten ontlenen aan de informatie op onze website. De VBG aanvaardt in geen enkel geval aansprakelijkheid voor schade als gevolg van gebruik van de informatie op deze website. Komt u iets tegen dat niet correct of verouderd is? We stellen het op prijs als u ons dat laat weten.

Uw privacy

De VBG behandelt alle informatie die u ons verstrekt vertrouwelijk en gebruikt persoons- of adresgegevens uitsluitend waarvoor u ze doorgeeft. Informatie over bezoeken aan onze website wordt gebruikt voor statistische doeleinden en om onze dienstverlening aan u te kunnen verbeteren.

Afbeeldingen website

Wilt u meer informatie over het gebruik van beeldmateriaal van deze website, neem dan contact op met vbg@breda.nl

Links naar andere websites

Om het u gemakkelijk te maken, kunt u via deze website soms ook websites bezoeken die niet van de VBG zijn. De VBG heeft geen zeggenschap over deze websites en is niet verantwoordelijk voor de inhoud ervan.

• We hebben een bewerkersovereenkomst met Google gesloten;
  • Het laatste octet van het IP-adres wordt gemaskeerd;
  • ‘Gegevens delen’ staat uit in instellingen van Google Analytics;

Meer informatie over Twitter Privacy vindt u hier.

Gegevens die wij verwerken

Vanuit formulieren ingevulde persoonsgegevens verwerken wij puur en alleen voor het opnemen van contact of een inschrijving in de nieuwsbrief. U kunt de door ons bewaarde gegevens opvragen en mogelijk laten wijzigen of aanpassen via vbg@breda.nl.

Wij zullen gegevens niet langer bewaren dan noodzakelijk (nodig is voor het beoogde doel).

Gegevens die wij verwerken vanuit formulieren:

• Naam en achternaam
  • Emailadres
  • Uw functie (indien nodig)
  • Uw gemeente (indien nodig)
  • Instapmoment bij evenement (indien nodig)
  • Uw bericht

De nieuwsbrief formuliergegevens worden doorgegeven aan de ledenlijst in Mailchimp. Vanuit Mailchimp verzenden wij onze nieuwsbrieven. Met Mailchimp is een bewerkersovereenkomst gesloten. Om aanmelden voor de nieuwsbrief definitief te maken dient u uw aanmelding te bevestigen via een automatisch verstuurde email vanuit Mailchimp. Uitschrijven is op ieder moment mogelijk.